Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

67 posty / 0 new
Ostatni wpis
Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

a mi też pokażecie fotki kandydatów? Wink
albo chociaż opowiecie?? Smile

bo znam tylko jednego z adoratorów Wink

Portret użytkownika Narvana
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/03/2005
Wpisy: 521
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

tez chce wiedziec Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

Uwaga uwaga,bo tu zaraz Gai bedzie miot planowac Laughing out loud Big Grin

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

ja się godzę na wszystko Tongue
Ale: mam mieć najpiękniejszą sucz i tylko po Ali Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

oOooO Patrzcie ją jaka wybreda phi.. i tak pokoasz bezgranicznie obojetnie tore dostaniesz Tongue

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

a pewnie, że pokocham Smile
ale strasznie lubię wystawy, więc chcę z małą jeździć, a i trochę sportu ugryźć jak mi nóżka pozwoli Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

napewno pozwoli to raz,a dwa z kazdym mozna jezdzic na wystawy Tongue Tongue

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

ale ja chcę brać czynny udział i odnosić sukcesy Tongue

wiesz... niespełnione marzenia mamusi :mrgreen:

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

ehh ta ambicja,a fuj,ale rozumiem Laughing out loud sama sie ciesze jak glupoia gdy moim sie udaje,ostatnio ja Bali wygral zwyciestwo rasy myslalam ze nie wytrzymam i na srodku ringu odtancze taniec szczescia Laughing out loud Smile

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

ja bym nie wytrzymała Smile
i serio odtańczyła Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

..szczerze? troche odtanczylam,ale ludzie serio sie dziwnie patrzyli,wiec wolalam sie wycofac...

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

jacyś nienormalni Ci ludzie chyba Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

no nie Smile Smile

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

i co oni w ogóle robili na wystawie Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

ja tam świrowałam Laughing out loud Big Grin

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
Przygotowania do kolejnego miotu.... Alistair

a reszta to chyba za karę tam była Tongue

Aby odpowidać zaloguj się lub utwórz konto