Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

10 posty / 0 new
Ostatni wpis
Portret użytkownika maria_i_wilk
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/15/2005
Wpisy: 37
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)Fajnie, że pojechaliście, fajnie, że Marzena odezwała się w imieniu uczestników, a akcja tropienia "gdzie kto co ukrywa w sieci" zakończyła się sukcesem i dotarłam do zdjęć z Samorin na wolfdogu (ukryte w "SZKOLENIU"). Może jednak wprowadzić taki standard, że uczestnicy po zakończeniu imprezy (wystawy czy szkolenia czy biegu) dają linka do swoich zbiorów zdjęciowych lub strony html z tej imprezy na stronie z tej imprezy?

Oto reportaż z biegu (tylko zdjęcia z biegu przy rowerze).
Cett Malý Bysterec

Botis z Peronówli

Eligo z Peronówki

Argo Tajomný tulák

Margo, to SVP2 znaczy, że ty jechałaś 70km?!?!?! Wooow!
maria i wufi

Portret użytkownika Joanna
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/28/2005
Wpisy: 186
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

Ja ślę specjalne gratulacje dla Wielkiego Ukrytego. Bo dla Bodzia to fraszka przecież...

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

No jako pierwsz zdobyl SVP3 ,to sie nazywa wyczyn.... Bravo!

Portret użytkownika Narvana
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/03/2005
Wpisy: 521
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

przypomnialam sobie, ze posiadam cos takiego jak konto pocztowe na wolfdogu... wchodze...
patrze, a tu mail od Michala...
takze mam zdjecia z biegu!
http://www.antyliga.wolfdog.org/galeria/thumbnails.php?album=33
bardzo dziekuje za fotki Smile

Portret użytkownika Shaluka
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/27/2007
Wpisy: 446
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

Mi sie strasznie podoba tez mina i wogole cala postawa Botisa-widac ze on uwielbia ruch.. i Jeszcze ten luz i odprezenie na pysku Arga Tajomný tulák , Elis tez tak genialnie mruzy te oczeta z jezorkiem na wierzchu;)

Portret użytkownika Huan
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/09/2002
Wpisy: 184
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

W dokumentacji znalazłem wyniki biegów z października, więc pozwolę sobie je tutaj umieścić. Pamiętam, że tamten dzień był dość słoneczny, a temperatury w granicach 14-17 stopni C. Dało się to trochę we znaki psom i stąd takie czasy psów na czterdziestkę. Szczególnie trudno mieliśmy z Eligo i Botisem, bo biegły potem w największym słońcu. Ale nawet przy takich warunkach oba ukonczyly bieg bez problemow i z łapami bez żadnych przetarć czy skaleczeń.

SVP3 (100km):
6:51h - Botis z Peronówki CACT - śr. prędkość 14,6 km/h

SVP2 (70km):
5:05h - Eligo z Peronówki CACT - śr. prędkość 13,8 km/h

SVP1 (40km):
2:41h - Brenna z Kamenaček CACT - śr. prędkość 14,9 km/h
3:07h - Garuda z Peronówki res. CACT - śr. prędkość 12,8 km/h
3:10h - Bref od Tištínského potoka - śr. prędkość 12,6 km/h
4:14h - Argo Tajomný tulák - śr. prędkość 9,5 km/h
4:24h - Cett Malý Bysterec - śr. prędkość 9,1 km/h

Portret użytkownika aneta1
Nieobecny
Zarejestrowany: 04/23/2007
Wpisy: 64
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

No no no nie dość że na 100 to jeszcze prawie najlepsza średnia Shock

Portret użytkownika Joanna
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/28/2005
Wpisy: 186
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

Przemek, a są gdzieś do wygrzebania z bazy czasy, jakie miał Akim? Na wolfdogu znalazłam tylko zaliczone biegi....

Portret użytkownika Margo
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/14/2010
Wpisy: 3287
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

[quote:7283df520a="aneta1"]No no no nie dość że na 100 to jeszcze prawie najlepsza średnia Shock

Typowe dla Botiska... Wink Gdy biegnie SVP3 to potrafi miec i tak najlepszy czas z psow starujacych tez na SVP1 i SVP2... :mrgreen:

[quote:7283df520a="Joanna"]Przemek, a są gdzieś do wygrzebania z bazy czasy, jakie miał Akim? Na wolfdogu znalazłam tylko zaliczone biegi....

Gdzies w sosie notatek mam.... Smile I postaram sie je wygrzebac.... ale tez bede miala jedynie czesc wynikow, bo Akim np sama setke robil chyba ze 2 razy...

Portret użytkownika Joanna
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/28/2005
Wpisy: 186
Bieg na 40, 70, 100 km - 10.2007 Samorin (SK)

Byłoby super.

Aby odpowidać zaloguj się lub utwórz konto