sPeronowkowe mioty

20 posty / 0 new
Ostatni wpis
Portret użytkownika Rona
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/09/2006
Wpisy: 470
sPeronowkowe mioty

a to innych miotow ( prawie sPeronowki) dodawac nie mozna Smile?

Portret użytkownika Margo
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/14/2010
Wpisy: 3287
sPeronowkowe mioty

[quote:fc116e68bb="wolfin"]a to innych miotow ( prawie sPeronowki) dodawac nie mozna Smile?

Mowisz o wnukach Irana? Pamietaj, ze on zawsze pozostanie moim psem - nigdy nie przestane myslec o nim jak o SWOIM psim dziadku. Bo jesli komu sie uratuje zycie, to czlowiek staje sie za nie odpowiedzialny juz do konca... I tak bedzie w tym wypadku nawet jesli Iran wlasnie popija Caipirinha'e w slonecznej Brazylii.... :mrgreen:

Portret użytkownika Narvana
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/03/2005
Wpisy: 521
sPeronowkowe mioty

[quote:85a1dee9a9="Margo"] Iran wlasnie popija Caipirinha'e w slonecznej Brazylii.... :mrgreen:
Takiemu to dobrze... :roll:

Portret użytkownika Tuky
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/19/2006
Wpisy: 136
sPeronowkowe mioty

I have not even announced Wolfdog, .... But Kay has already had an appointment with Enor, we are awaiting confirmation of pregnancy.
zperonowki this year will have many grandchildren!!

Portret użytkownika wolfin
Nieobecny
Zarejestrowany: 09/23/2006
Wpisy: 282
sPeronowkowe mioty

Tuky - GREAT info Smile maybe ... and others Iran daughter have Enor puppy in this eyars, we mas a little wait Smile patiente from moore info Smile
oi Iranowe to jasna sprawa Smile zawsze beda same najwaznejsze Smile

Portret użytkownika Rona
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/09/2006
Wpisy: 470
sPeronowkowe mioty

[quote:960f9bc891="Tuky"]I have not even announced Wolfdog, .... But Kay has already had an appointment with Enor, we are awaiting confirmation of pregnancy.
zperonowki this year will have many grandchildren!!
We're looking forward to Lorka's cousins and half-brothers and sisters Laughing out loud
I know three of Enor's pups (Lorelei, Intifada Maly Bysterec and Kanti Radov Dvor) and all of them have really great characters, just like brother Loray Wink - they are exceptionally open and friendly to people, loveable and fear nothing. Kaya's pups! :bravo:

Portret użytkownika szasztin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2006
Wpisy: 213
sPeronowkowe mioty

[quote:e10210ac60="Margo"]
Wreszcie zaczyna byc normalnie - wreszcie gora zaczynaja byc WILCZAKI. Wreszcie nadchodzi koniec WILCZUROW.... :mrgreen:

No to zaczynam jeżdzić na wystawy!!! Juuupi!!!

A Margo - co do miotów - super pomysł!!!! Bo czasami jak patrzę na inne zapowiadane mioty w Polsce - to "włos sie na głowie staje". Sad

Portret użytkownika Grin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/28/2008
Wpisy: 424
sPeronowkowe mioty

sPeronówkowy Znak Jakości. Laughing out loud

Portret użytkownika Rona
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/09/2006
Wpisy: 470
sPeronowkowe mioty

[quote:1836735d27="Margo"]
I tak bedzie w tym wypadku nawet jesli Iran wlasnie popija Caipirinha'e w slonecznej Brazylii.... :mrgreen:
Paula zdaje mi na bieżąco relacje z psiego raju... Laughing out loud Iranowi ekstra się dzieje... na wiosnę słoneczko przygrzewa, więc wyleguje się w ogrodzie, piękne wilczakowe suńki kręcą się wokół niego; mama Pauli za nim przepada i dogadza mu jak tylko potrafi. Wszyscy staruszka pieszczą, kochają... (no, może z wyjątkiem Oskara :mrgreen: ). Ale posiadłość spora, więc i tak chłopak ma "życie jak w Madrycie"! Kto wie (?), może jeszcze doczeka się jakiś młodych? Wink

Portret użytkownika Rybka
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/29/2010
Wpisy: 59
sPeronowkowe mioty

Super! Bardzo się cieszymy, że dziadkowi tak się poszczęściło!
Taka emerytura to marzenie...

Portret użytkownika Margo
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/14/2010
Wpisy: 3287
sPeronowkowe mioty

[quote:8d559f81f5="Rona"]Ale posiadłość spora, więc i tak chłopak ma "życie jak w Madrycie"!

To widac... Smile

[quote:8d559f81f5="Rona"]Kto wie (?), może jeszcze doczeka się jakiś młodych? Wink

Znajac Irana to jak nic... Zreszta juz teraz nie proznowal podczas swojego pobytu w Brazylii.... Cool

Iran Zemplinska Oblast' z synkiem Bahramem Taura Berá

Portret użytkownika wolfin
Nieobecny
Zarejestrowany: 09/23/2006
Wpisy: 282
sPeronowkowe mioty

oi, doczeka sie Smile ile ja nasluchalam sie to bedzie wieciej dzieci miec Smile
szastin, to nie tylko na PL problem jest- u nas malo hodowli ale ... tez malo mysla o psach a o cholera wie jakie rzeczy przy wybraniu psa.
Rona- moze poznac i inne Enor'owate dzieci uda sie- trzeba troche poczekac dopoki zrobi sie badania, i kto wie Smile co z tego wyjdzie Smile

Gia
Portret użytkownika Gia
Nieobecny
Zarejestrowany: 03/06/2007
Wpisy: 507
sPeronowkowe mioty

Ależ naszemu tatusiowi dobrze Wink Nic tylko pozazdrościć tego drineczka i słoneczka Laughing out loud

Portret użytkownika Rona
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/09/2006
Wpisy: 470
sPeronowkowe mioty

[quote:42dc2764dd="wolfin"]
Rona- moze poznac i inne Enor'owate dzieci uda sie- trzeba troche poczekac dopoki zrobi sie badania, i kto wie Smile co z tego wyjdzie Smile
Ja tam wiele okazji do poznawania nowych psów nie mam i jakoś nie spędza mi to snu z powiek Tongue, ale jeśli o jakimś psie mówię lub piszę to w odróżnieniu od niektórych 'znawców':wink: wyłącznie co sama widziałam, słyszałam i czułam. Badania niekoniecznie są mi do tego potrzebne. Laughing out loud.
Z Inti i Jaris chodziłyśmy razem na spotkania i szkolenia (może znów będziemy?), więc miałam okazję dziewczyny lepiej poznać i wiem, że wszystkie trzy krakowskie Enorowe córki to wesołe, miziaste pieszczochy Smile

Portret użytkownika wolfin
Nieobecny
Zarejestrowany: 09/23/2006
Wpisy: 282
sPeronowkowe mioty

[quote:f001a32303="Rona"]Z Inti i Jaris chodziłyśmy razem na spotkania i szkolenia (może znów będziemy?), więc miałam okazję dziewczyny lepiej poznać i wiem, że wszystkie trzy krakowskie Enorowe córki to wesołe, miziaste pieszczochy Smile

nooo kto wie, moze i te corki poznas Smile))
no ale NIKT nie przebije samego Enora - ktorego znam osobis cie Smile narazie jego kopii nie widzialam Smile no ale moze kedys uda sie taka spotkac

Portret użytkownika Gaga
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/22/2005
Wpisy: 446
sPeronowkowe mioty

A wracając do tematu MIOTÓW - chyba dawno tak nie obrodziło, jak w tym roku. I mówię o pełnej liście na wolfdogu. Polskie mioty mają też całkiem liczny udział w tej liście. jest w czym wybierać:)

Portret użytkownika Grin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/28/2008
Wpisy: 424
sPeronowkowe mioty

[quote:04cc532a73="Gaga"]A wracając do tematu MIOTÓW - chyba dawno tak nie obrodziło, jak w tym roku. I mówię o pełnej liście na wolfdogu. Polskie mioty mają też całkiem liczny udział w tej liście. jest w czym wybierać:)
To prawda. Mam tylko GORĄCĄ nadzieję, że długość tej listy nie przyczyni się do wydłużenia drugiej listy, też na Wolfdogu...

Portret użytkownika Gaga
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/22/2005
Wpisy: 446
sPeronowkowe mioty

Zgadza się. Nadzieję mieć trzeba, choć zza winkla chichocze wredna statystyka Evil

Portret użytkownika Tuky
Nieobecny
Zarejestrowany: 11/19/2006
Wpisy: 136
sPeronowkowe mioty

Kay will be Mom! Today I have done an ultrasound and have been 4 babies (according to my teacher probably will be more and that she is about 25 days)

(enor) Ajax - Chocholan (kay)!!! now just have to wait.

This year the sisters K have been agreed for February

Portret użytkownika wolfin
Nieobecny
Zarejestrowany: 09/23/2006
Wpisy: 282
sPeronowkowe mioty

[quote:408581b9ce="Tuky"]Kay will be Mom! Today I have done an ultrasound and have been 4 babies (according to my teacher probably will be more and that she is about 25 days)

(enor) Ajax - Chocholan (kay)!!! now just have to wait.

This year the sisters K have been agreed for February

wow super, we are very glad for this news Smile

Aby odpowidać zaloguj się lub utwórz konto