WILCZAKOWA MAJÓWKA NA KASZUBACH - niedaleko Wdzydz Kiszewskich

11 posty / 0 new
Ostatni wpis
Portret użytkownika szasztin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2006
Wpisy: 213
WILCZAKOWA MAJÓWKA NA KASZUBACH - niedaleko Wdzydz Kiszewskich

ZATEM OTWIERAMY SEZON SPOTKANIOWY - ZAPRASZAMY NA MAJÓWKĘ niedaleko Wdzydz Kiszewskich:

Link do zeszłorocznego spotkania : http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=13370

Termin spotkanie : 29.04 - 3.05.2011
Miejsce: domki nad Jeziorem Białym : http://naprzystani.pl/jeziorobiale/

Zdjęcia z zeszłego roku: https://picasaweb.google.com/imbusek2/201004300503WilczakowaMajowkaWDrzewiarzu#

Mozna dzwonić i rezerwować.
ZAPRASZAMY!!

Na pytania chętnie odpowiem.
Prawdopodobnie 2.05 przyjedzei trener Imbusa i moze będzie mozna zorganizowac jakies co nieco Smile
Juz mam potwierdzony udział: 5 wilczaków i nie tylko Smile

Portret użytkownika szasztin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2006
Wpisy: 213
Mamy juz nastepnych chętnych

Mamy juz nastepnych chętnych !!!!!

Mój telefon : 506 355 191 - pytajcie i podajcie dalej.

Wszyscy mile widziani - nawet bez wilczaków !!!!

Portret użytkownika szasztin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2006
Wpisy: 213
No to juz 17 potwierdzonych

No to juz 17 potwierdzonych wilczaków, belgi i owczarki!!!

Bedzie sie działo!!

Portret użytkownika Krzysiek
Nieobecny
Zarejestrowany: 06/03/2009
Wpisy: 86
My raczej nie damy rady, ale

My raczej nie damy rady, ale z doskoku jak w tamtym roku na parę godzinek raczej wpadniemy zobaczyc resztę bandy Wink

Portret użytkownika Rybka
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/29/2010
Wpisy: 59
Super!Bardzo chętnie poznam

Super!

Bardzo chętnie poznam półbrata Sheytana, oraz jego właściciela Smile

 

Portret użytkownika Krzysiek
Nieobecny
Zarejestrowany: 06/03/2009
Wpisy: 86
majówka

Rybka wrote:

Super!

Bardzo chętnie poznam półbrata Sheytana, oraz jego właściciela Smile

 

 

Półbrat może zeżreć półbrata Wink Ja jestem niegroźny Smile

Portret użytkownika Rybka
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/29/2010
Wpisy: 59
Ja chcę poznać półbrataa, nie

Ja chcę poznać półbrataa, nie Shey Smile

Młody jeszcze jest siuskowaty i jenak większośc psów (nawet Imbus) traktują go  jak niegroźnego szczyla. Shey też pokazuje, kto jest szefem w kontakcie z dorosłym samcem. Niemniej jednak Sheyowi pozostawiam zabawy z młodymi psami, a ja chętnie poznam Nergala Smile

Portret użytkownika Krzysiek
Nieobecny
Zarejestrowany: 06/03/2009
Wpisy: 86
majówka

to niedobry Shey ! tak olać półbraciszka.hehe.

To fakt Nergi nie interesuje się młodymi, traktując je jak powietrze...

A ciekawą rzecz napisałaś - DOROSŁY Samiec - ja powiem, że cholera go wie czy on już jest dorosły, ma niecałe dwa lata i czasami wydaje się taki dorosły, dostojny ale jeszcze bardzo często zdarzaja się zachowania szczenięce Smile
W tym miejscu prośba do Margo: z zachowań szczenięcych wskazujących na charakterki Nergi był niejako 2 pod wzgl. dominacji. Alfą był raczej Naberius, więc jestem ciekaw czy wiesz jak tam braciszek na wygnaniu Wink Nerg zachowuje się teraz jakby on był najwazniejszy w światku psów, może na majówce poproszę kogoś, kto posiada w swoich zasobach DOROSŁEGO samca o wskazanie, poprzez wstrząśniecie, miejsca Nergalusowi!? Smile

Rybka, rok temu Nerg miał 10 m-cy podczas majówki i zachowywal sie do dorosłych wilczaków dokładnie tak jak opisałaś Sheya.

Portret użytkownika Rybka
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/29/2010
Wpisy: 59
Do pokazania psu kto jest

Do pokazania psu kto jest szefem polecam Imbusa Smile Shey i Bow, gdy ostatnio spotkaliśmy się razem położyli się zgodnie na podłodze na widok Imbusa i zrobiły synchronicznego sika emocjonalnego- tak ich "poraziła" wielkość i samczość Imbusa. Dwa wielkie klocki, a zachowały się jak szczeniaki nie pozostawiając wątpliwości kto jest szefem... Ale nie sądze, że to by przeszło z dwuletnim psem (Nergalem).

Portret użytkownika Grin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/28/2008
Wpisy: 424
:)

Krzysiek wrote:
Nergi był niejako 2 pod wzgl. dominacji. Alfą był raczej Naberius, więc jestem ciekaw czy wiesz jak tam braciszek na wygnaniu Wink Nerg zachowuje się teraz jakby on był najwazniejszy w światku psów, może na majówce poproszę kogoś, kto posiada w swoich zasobach DOROSŁEGO samca o wskazanie, poprzez wstrząśniecie, miejsca Nergalusowi!? Smile

Bo to chyba tak jest, że spotykając przedstawicieli innych ras wilczak zazwyczaj będzie "większym maczo", nawet taki, który bez problemu zaakceptuje zwierzchnictwo innego przedstawiciela swojej rasy. Smile

Portret użytkownika Krzysiek
Nieobecny
Zarejestrowany: 06/03/2009
Wpisy: 86
:)

Grin, jak zwykle nie sprecyzowałem myśli Wink mówiąc o psach myślałem tylko o csv. Wśród psów to Nerg raczej udaje psa i zachowuje się jak one Smile a na każdym spotkanym wilczaku prubuje zostawić swoją ślinę Wink

Aby odpowidać zaloguj się lub utwórz konto