X. Spotkanie właścicieli CzW & VII. Memoriał Hokiego - 26-28.08.2011 Późna (PL)

7 posty / 0 new
Ostatni wpis
Portret użytkownika Margo
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/14/2010
Wpisy: 3287
X. Spotkanie właścicieli CzW & VII. Memoriał Hokiego - 26-28.08.2011 Późna (PL)

Pomalu zaczynamy dopracowywac szczegoly - ogolne informacje znajdziecie tutaj:
http://www.wolfdog.org./pol/events/168.html

Jest jednak kilka rzeczy, ktore trzeba dogadac wczesniej... Chodzi oczywiscie o badania... Na spotkaniu bedziemy mieli ponownie dwoch weterynarzy, wiec mamy pole do popisu Wink To, ze bedziemy odbierac DNA (krew lub naskorek - jak kto woli) do darmowych badan na DM u Danieli jest pewne na 100%...

Z mijke dogadujemy sprawe badan na dwarfizm - cena moze zostac mocno obnizona jesli oddamy probki wpolnie (najlepiej gdyby zebralo sie 30 psow), gdy oplaci sie test "z gory" (tzn przekaze pieniadze mijke), a probki dostarczy do Holandii mijke, lub holenderski weterynarz. Dzieki temu mozemy zejsc z ok. 150EUR do jakis 80EUR (dokladnej ceny jednak jeszcze nie znam).
Stad pytanie: kto z Was pisalby sie na takie badania? Kto bylby chetny?

Inna opcja to badania oczu z europejskim certyfikatem - ich cena to ok 180ZL, ale tu tez: minimalna ilosc psow do badania to 30 sztuk...

Portret użytkownika Narvana
Nieobecny
Zarejestrowany: 12/03/2005
Wpisy: 521
My na DWARF chetni bysmy

My na DWARF chetni bysmy byli, jak cena bedzie w miare w miare Wink

Portret użytkownika admin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2002
Wpisy: 543
BADANIA - WAZNE!!!

BADANIA - WAZNE!!!

OK, wracam z tematem pobierania probek do badan:

- DM - szczoteczki zamowione i sa juz na miejscu. KAZDY i ZA DARMO bedzie mogl pobrac material od swojego psa. Probki wyslemy wspolnie, ale wyniki od Danieli dostaniecie oczywiscie tylko Wy - nikt inny nie bedzie o tym informowany...
Pamietajcie, ze to nie jest stala "oferta" - za jakis czas projekt sie skonczy i wtedy za badania trzeba bedzie placic np. w Laboklinie... A jak to z badaniem DNA bywa nie jest to tania zabawa... Korzystajcie wiec poki mozecie!

- dwarf (badanie nosicielstwa na karlowatosc) - dzieki uprzejmosci Rybki przez caly czas bedziemy pobierac krew do badan na dwarfizm. Koszt badania zostal dla nas obnizony na 100EUR - cena ta zawiera juz WSZYSTKIE koszty operacyjne i podatek. Jest wiec sporo nizsza niz badanie "samodzielne".
Wiem, ze nie jest to malo, ale badanie to wykonuje sie tylko raz w zyciu... Oczywiscie teoretycznie najbardziej zainteresowani powinni byc hodowcy, bo dzieki temu moga uniknac narodzin karzelkow w miotach. Ale do badan zachecam tez wlascicieli reproduktorow - bo hodowcy posiadajacy suczyska-nosicieli poszukuja tylko psow przebadanych. Moze to byc wiec kolejna zacheta do uzycia danego reproduktora.

Jesli komus z Was nie uda sie dotrzec do Poznej, a chce skorzystac z oferty - nie ma problemu. Niech pobierze krew w klinice (trzeba pamietac o wypelnieniu wniosku: http://www.zperonowki.com/pics/Form_Bloodsample.pdf) i dostarczy ja przez kogos wraz z pieniedzmi i kopia rodowodu na spotkanie w Poznej.

I jeszcze jedno: Teksty "nie badam, bo u mnie karzelkow nie bylo i problem mnie nie dotyczy" to BZDURA!!! NIE MA HODOWLI KTORE MOGA BYC PEWNE, ZE NIE MA U NICH NOSICIELI. Bo zdarzaly sie one w kazdej z obecnych w naszym kraju linii CzW...Pewnosc, ze dany pies jest "czysty" daje nie filozofowanie hodowcow, ale wynik badania....

Portret użytkownika admin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2002
Wpisy: 543
Licznik ruszyl....

Licznik ruszyl - jak dotad zgloszone jest 87 osob z 71 wilczakami z Polski, Niemiec, Czech, Holandii, Austrii, Litwy i Francji... A to jeszcze nie wszyscy...

Z Peronowek mozna bedzie spotkac nastepujace psy:
Alistair
Botis
Callisto
Culsu
Eligo
Idun Imbus
Jabberwock
Garuda
Geryon
Gwaihir
Hammar
Hathor Bora
Jecer
Jotun
Juvart
Kasdeya
K-Lee
Kokb'ael Tajga
Łycko z Peronówki
Morrigan
Morta
Nergal
Peymakilir
Qareen
Qilin
Sheytan
Sonnielion
Tabris
Uhaml Geronimo z Peronówki
Urobach
Xipe
Ylva

i do tego oczywiscie jeszcze:
Merry
Ibone
Jaud
Jolly

A w tajemnicy powiem, ze jak wszystko sie uda to odwiedza nas takze prawdziwe wilki... Wink

Portret użytkownika szasztin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2006
Wpisy: 213
Kiedy???? te wilki???? Daj

Kiedy???? te wilki????
Daj znać na Priva abym sie dobrze przygotowała do fotek Smile

Beda jeszcze Jatun z Peronówki
Koktebel Tajga z Peronówki

Portret użytkownika admin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2002
Wpisy: 543
uuuups....

szasztin wrote:
Beda jeszcze Jatun z Peronówki
Koktebel Tajga z Peronówki

Uuuuups... to tak oczywiste, ze przeoczylam ich na liscie... Wink

Portret użytkownika admin
Nieobecny
Zarejestrowany: 07/21/2002
Wpisy: 543
POGODA!!! Poniewaz w roznych

POGODA!!!

Poniewaz w roznych czesciach Polski zdarzaja sie roznie, straszne, cuda pogodowe, wiec chcialabym napisac, ze tutaj tego nie ma... Wink Mamy Karaiby... Wink

Dzisiaj (tak samo jak wczoraj) mamy pogode pustynna... Czlowiek roztapia sie siedzac.... Na jutro i pojutrze Niemcy zapowiadaja wiecej chmur i troche chlodniejsze temperatury... Polacy mowia o przelotnych deszczach... Wiec smialo zabierajcie namioty.... Smile

Aby odpowidać zaloguj się lub utwórz konto